Re: Bez komentarza...

Autor: I.r. tete (telefony_at_radiolink.net)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 00:20:14 MET

Slawomir wrote:

> rozwiązania są zawsze dobre,
> zaślepionego american
> komunizmem!) ma też swoje
> >

> Nie bedzie juz przykladow z filmow?
> Nie uslysze ze cos istnieje bo tak podano x-files?

K..., widziałem w życiu chołotę, jestem przyzwyczajony do amerykańskiego chamstwa -
ale tu ci przyznaję rację slawomir - wygrałeś. Po prostu swoim kombinowaniem,
przeinaczaniem faktów i moich wypowiedzi przebiłeś nawet mnie. Potrafię dużo, ale by
posunąć się do zmieniania prawdy i wciskania tego publicznie - tu masz u mnie plus. W
koścu czegoś się może od ciebie nauczę.

A tak gwoli informacji - przykłady z filmów były, ale dlatego, że są tu ludzie,
którzy nie kumają co to za zwierz ta ameryka. Ale nie przeginaj - nie zniżyłem się do
twojego poziomu, nie obejrzałem nawet jednego odcinka*), czego strasznie żałuję,
ponieważ warto być ubezpieczonym na wypadek spotkania takich jak ty. W końcu
grzecznie jest podtrzymać konwersjację.

LMB

*) przepraszam wielbicieli x-files - jakoś mi nie podchodził.....

--
http://www.tattoo.w.pl