Re: !!! Wazne !!! (off-topic)

Autor: grisza_at_migacz.ibb.waw.pl
Data: Tue 05 Jan 1999 - 20:33:05 MET

In pl.listserv.polip Wodospad Niagara <futszak_at_wytnijto.tpsasux.com> wrote:
> Jak masz trzodzic chlopie czesciej to zaloz sobie gdzies konto i
> trzodz przez nie, to najwyzej stracisz je, a nie bedziesz ryzykowal
> odcieciem linii telefonicznej.

i co myslisz ze nie zostaje w logach, skad i kto sie logowal
na dane konto ? poprostu napisza do admina tego serwera na ktorym
on sobie zalozy konto :)

> zagraza bezpieczenstwu jakiegos serwera to administrator serwera
> powinien odciac mnie od serwera I POWINIEN MIEC TAKIE MOZLIWOSCI, a
> pozbawianie kogos telefonu z powodu czegos tam w Internecie to jest
> SKURWYSYNSTWO.

taaak ? to moze mi powiesz jak mam odciac od serwera konkretna osobe ?
oczywiscie moge odciac caly polpak, ale wtedy to
beda zarzuty ze skurwysynstwo i dyskryminacja....

*-------
| Pozdrawiam, |
| Grzegorz Balysz |
| (0)501 140 426 |