Re: !!! Wazne !!! (off-topic)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 05 Jan 1999 - 22:28:44 MET

In pl.listserv.polip Robert Kołaczyński <robert_at_webcorp.com.pl> wrote:

:> pod petycją o umożliwienie jednoznacznego rozróżniania dzwoniących
:> na 0202122...
: Mozesz cos wiecej na temat tej petycji ? Jakies info na WWW ?

Nie jest to żadna oficjalna/istniejąca petycja (w sensie kawałka
tekstu i zbierania podpisów pod nim). Chodziło mi o skłanianie się
wielu osób ku pewnym poglądom (i, jak to w życiu, również niemałej
liczby ku poglądom przeciwnym :) - i post, na który odpowiadałem,
był znakomitym argumentem za wprowadzeniem możliwości identyfikacji[1]
użytkowników 0202122.

[1] Żeby było jasne: identyfikacja nie oznacza w w/w kontekście
    ujawniania imion/nazwisk/numerów telefonów; oznacza jedynie
    możliwość powiązania ze sobą dwóch połączeń dokonanych "z tego
    samego numeru telefonu".

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -