Re: !!! Wazne !!! (off-topic)

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Tue 05 Jan 1999 - 06:02:36 MET

On Mon, 04 Jan 1999 19:40:33 GMT, "The Habu Xorph" <habu_at_priv.onet.pl>
wrote:

>Dostalem dzisiaj list z TPSA - Centrum Systemow Teleinformatycznych , ktory
>dotyczy "stwierdzonych naduzyc w sieci poprzez dostep z wykorzystaniem
>numeru 0202122 - zdarzenia H.625 , M.651 , M.636 , M.645"

no to witamy w klubie, bo ja tez dostalem takie pismo ze w wyniku
zgloszenia naduzyc w dniu 29 pazdziernika tylko nie wiem czy chodzilo
o to ze zostalo zgloszone, czy naduzycie mialo miejsce.
Nic to, jutro wysylam do nich oficjalne pismo z prosba o dostarczenie
wyciagu z logow ze szczegolnym uwzglednieniem daty i godziny oraz
operacji jaka "naruszala bezpieczenstwo sieci".

>Pisza w nim , ze "...w wyniku rutynowej kontroli zgloszenia incydentu w
>dniach...

a, to widze ze miales tego wiecej.....
Jak masz trzodzic chlopie czesciej to zaloz sobie gdzies konto i
trzodz przez nie, to najwyzej stracisz je, a nie bedziesz ryzykowal
odcieciem linii telefonicznej.

Acha, jeszcze jedno, wlasnie oczekuje odmowy uznania reklamacji przez
tpsa i mam zamiar wystapic se skarga do urzedu antymoniopolowego o
monopolistyczne praktyki telekomunikacji polskij s.a. a pismo od
polpak-t tam sie rowniez znajdzie.
Guzik mnie obchodzi ze ich regulamin jest taki a nie inny, jesli ktos
zagraza bezpieczenstwu jakiegos serwera to administrator serwera
powinien odciac mnie od serwera I POWINIEN MIEC TAKIE MOZLIWOSCI, a
pozbawianie kogos telefonu z powodu czegos tam w Internecie to jest
SKURWYSYNSTWO.
I GUZIK MNIE OBCHODZI ze oni nie maja technicznych mozliwosci bo to
TYLKO I WYLACZNIE WYMOWKA.

Acha, ciekawi mnie osobiscie jeszcze data tego "czynu zagrazajacego
bezpieczenstwu sieci" i szybkosc dzialania polpak-t w "zwalczaniu
przestepstw poprzez siec Internet".

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>