Re: !!! Wazne !!! (off-topic)

Autor: * tomee. (tomee_at_nospam.migacz.ibb.waw.pl)
Data: Wed 06 Jan 1999 - 23:15:27 MET

grisza_at_migacz.ibb.waw.pl napisał(a) w wiadomości: <76tpdh$hf$2_at_localhost.localdomain>...

>taaak ? to moze mi powiesz jak mam odciac od serwera konkretna osobe ?
>oczywiscie moge odciac caly polpak, ale wtedy to
>beda zarzuty ze skurwysynstwo i dyskryminacja...

no, wlasnie. w takich przypadkach (choc mi to srednio na reke)
0202122 powinien miec identyfikacje typu:
useridna0202122.numer-modemu.region.tpnet.pl

        * tomee.

( http://fonty.migacz.ibb.waw.pl * tomee_at_migacz.ibb.waw.pl )