Re: Bez komentarza...

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 00:50:08 MET

On Sun, 3 Jan 1999 15:28:52 +0100, Przemyslaw Popielarski wrote:
>J.F. wystukal(a), co nastepuje:::::
>
>To zalezy, jak sie dogadzasz. Przypuszczam, ze bardzo duzo bys utargowal, bo
>telekom mialby dzieki Tobie zwiekszone obroty.

Jakie zwiekszone obroty ? USA - jak abonenci nie dzwonili to placili
20$, teraz dzwonia, lacza zajmuja, ale nadal placa $20.

>Zwykly koszt wynosi dla firm $70.00 (dla osob prywatnych $35) - dane z LA.

Ups - widze ze juz $35 :-)

Moment, przeczytalem obok 12$ - piszesz o kosztach instalacji czy
miesiecznym abonamencie?
Bo koszta instalacji sa pomijalnie male to mnie nie interesuja -
glowny koszt to ten miesieczny abonament ...

>...A T1 mozesz miec za $300 miesiecznie :) heh.

T1 dokad ?
Bo w TPSA za $300 mozna miec calkiem dluga pare drutow, co prawda
gwarantowane 2400, ale praktyka mowi ze sporo wiecej przenosi :-)

Nawiasem mowiac - za ok $600 mozna sie przez TPSA podlaczyc do
internetu z predkoscia 1Mbps, co wydaje sie byc normalnym stosunkiem
cen USA-Europa :-)

Tylko obywateli jakis mamy takich nieuzytych ze nie chca wydac tych
glupich 600 czy 300 $ i miec szybko :-)

J.