Re: Bez komentarza...

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 00:50:19 MET

On Sun, 3 Jan 1999 11:31:13 -0500, Slawomir wrote:

>No coz, wiekszosc prawa podatkowe czy srodowiskowego to zmuszanie
>firmy do niekorzytsnych pousniec.

Nie Slawciu - podatki sa po to zeby je placic, z tym sie chyba
zgodzimy. Podobnie jak jest jakies prawo w ogole, kodeks cywilny, itp.

A rozbudowane prawo podatkowe jest po to zeby firma mogla wybrac
najkorzystniejsza dla siebie sciezke :-)

Co do srodowiska to czesciowo masz racje - tylko pytanie czy
spoleczenstwo przez te prawa "sprzedaje" srodowisko firmom,
zabezpiecza przed zuzyciem, czy faktycznie - na koszt firm
chce sobie zafundowac swieze powietrze i czyste rzeki..

J.