Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Tue 05 Jan 1999 - 01:11:44 MET

J.F. wystukal(a), co nastepuje:::::
>Jakie zwiekszone obroty ? USA - jak abonenci nie dzwonili to placili
>20$, teraz dzwonia, lacza zajmuja, ale nadal placa $20.

Ale niektorzy zaplaca nastepne $12-$20 miesiecznie za nastepna linie,
specjalnie dla inetu. Np. w takim LA w jednym regionie jest tylko jeden
operator
krotkodystansowy, wiec masz gwarancje, ze to Tobie zabuli klient, ktory chce
sie _lokalnie_ podlaczyc do danego ISPa.

To naciagana troche teoria.. ale i tak utargujesz swoje na oplatach
instalacyjnych stu linii z racji przyszlych stu abonamentow regularnie co
miesiac wplacanych do kasy telekomu.

>Ups - widze ze juz $35 :-)
>Moment, przeczytalem obok 12$ - piszesz o kosztach instalacji czy
>miesiecznym abonamencie?

Instalacji! Tak zrozumialem Twoje pytanie.
Instalka $35 dla prywatnych, abonament $20 (kurcze, kolega na drugim koncu
miasta ma $12... to nie fair ;-)

>Bo koszta instalacji sa pomijalnie male to mnie nie interesuja -
>glowny koszt to ten miesieczny abonament ...

Hmm to nie wiem, czy by Ci opuscili z abonamentu, musialbym sie dowiedziec.
Ale jesli ja bym byl telekomem, to bym opuscil - w koncu bedziesz generowac
(powodowac generacje) ruch tylko w jedna strone (i to w te lepsza, bo
polaczenia przychodzace), wiec powinni 1/2 abonamentu spuscic :) .

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.