Re: Skandal Polityczny!!!

Autor: Robert Slaski (RSA) (slaskir_at_polbox.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 22:19:12 MET

Przemyslaw Rudzki wrote:

> Prosze nie wyrazac opinii na temat tego czy dany post powinien byc na takiej
> czy inne grupie dyskusyjnej. Ten wywiad powienien uslyszec kazdy Polak.

Czy nasral Ci ktos kiedys na wycieraczke? Bo uwazam, ze w ten sposob chcialbym
wyrazic moja niechec wobec spamerow i NTGowcow. I nie mow mi, ze Twoje
wycieraczka nie nadaje sie do tego. To powinien poczuc kazdy Polak.

-- , --
-- Robert Slaski --
-- robbinn_at_polbox.com --
-- >> Palenie raka powoduje smród i bicie serca --
..