Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 13:40:27 MET

On Sat, 2 Jan 1999 20:30:58 +0100, "Przemyslaw Popielarski"
<abe_at_ikp.pl> wrote:

>A odkad kupiles sobie simplusa, dochodzisz raczej do wniosku, ze lepiej jest
>rozmawiac z komorki niz ze zwyklego aparatu? Tez jest dyskusyjne, co
>rozumiesz przez 'lepiej sie nadaja'. Jedno dziala tam, gdzie czesto drugie
>nie dziala i odwrotnie. Jednak z jakoscia rozmow to nie jest wcale lepiej.

jest lepiej. moge sobie wziac telefon i isc gdzie chce, nie slysze
szumow i trzaskow co sie bardzo czesto zdarza w telefonii przewodowej
(oczywiscie mam na mysli Telekomunikacje Polska S.A.), mam mozliwosc
wyboru operatora, w razie problemow moge zadzwonic do fachowego dzialu
obslugi klienta, ktory nie wciska czlowiekowi przyslowiowego kitu
przyokazji popisujac sie swoja niefachowoscia i brakiem kompetencji,
pozatym zlapac mnie pod telefonem stacjonarnym jest troche trudno.

Fakt, ze rozmowy z telefonu komorkowego sa pierunsko drogie, ale to
nie wina techniki, tylko pazernosci tych z Ministerstwa Rozlacznosci.

>To chyba tylko Twoim zdaniem, bo ja znam troche ludzi, ktorzy zalozyliby
>sobie osobna linie i postawili po prostu serwer internetowy, gdyby mieli
>ryczalt.

jak chcesz postawic serwer jak masz dynamiczne IP ???