Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 13:40:32 MET

On Sat, 02 Jan 1999 21:12:59 GMT, "rudy102" <rudy102_at_free.polbox.com>
wrote:

>Wlasnie na razie, a ile to na razie bedzie trwalo. Moim zdaniem nie wiecej
>niz dwa lata.

za dwa lata koniec swiata BUMM!!!
a tak powanie to nie wierze zeby musieli, ale wcale mnie nie zdziwie
jak wprowadza, chociaz ja bym raczej na miejscu tp dazyl do
wprowadzenia tanich przylaczy poprzez ADSL tam gdzie beda mozliwosci
(czyli tam gdzie beda instalowane nowe centrale), problem zapchania
lacz by nie istnial.

>Nie mozna mowic, ze Internet do czegos tam nie sluzy.

To moze zle sie wyrazilem.
Internet w swoim pierwotnym zalozeniu nie mial sluzyc do prowadzenia
rozmow glosowych, do tego mialy sluzyc telefony. Teraz okazuje sie, ze
wychodzi calkiem odwrotnie ale to calkiem inna sprawa i dziala nie
zawsze (tylko w miejscach gdzie siec nie jest zapchana).
W przypadku sieci telefonicznej mozna powiedziec *) ze taka gwarancje
posiadasz, bo za to placisz, polaczenia sie nie rwa itd...

*) - nie dotyczy Telekomunikacji Polskiej S.A.

>Fakt, ze lacza na swiat sa pozapychane, ale sa firmy w ktorych mozesz sobie
>szybkie lacza wynajac.

NASK ???...

>I bedzie.

...jak zniosa monopol, czyli praktycznie nigdy :-(