Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 02 Jan 1999 - 20:30:58 MET

Wodospad Niagara wystukal(a), co nastepuje:::::

>No patrz, kiedys dochodzilem do wniosku, ze kiedys wszyscy sie
>przeniosa na pasmo CB i nikt nie bedzie gadal przez telefon

A odkad kupiles sobie simplusa, dochodzisz raczej do wniosku, ze lepiej jest
rozmawiac z komorki niz ze zwyklego aparatu? Tez jest dyskusyjne, co
rozumiesz przez 'lepiej sie nadaja'. Jedno dziala tam, gdzie czesto drugie
nie dziala i odwrotnie. Jednak z jakoscia rozmow to nie jest wcale lepiej.

>Moim zdaniem takie przypadku, ze ktos nie rozlacza sie i idzie do kina
>to margines z niewyjasnionych powodow wyolbrzymiany w dyskusjach.

To chyba tylko Twoim zdaniem, bo ja znam troche ludzi, ktorzy zalozyliby
sobie osobna linie i postawili po prostu serwer internetowy, gdyby mieli
ryczalt.

>Sprawa bezsensowna, bo prad i zuzycia chociazby twardego dysku tez
>kosztuje.

Prad to sa grosze, a co do dysku, to powszechnie wiadomo, ze dysk sie zuzywa
najwiecej, gdy sie go wlacza i wylacza, a nie gdy chodzi non-stop.

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.