Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 18:34:38 MET

On Sun, 03 Jan 1999 10:44:42 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Nie - o to ze jak wszyscy Ci co dzis korzystaja po kilkanascie minut
>zaczna sie wlaczac na godziny czy non-stop, to trzeba bedzie
>rozbydowac krajowe i miedzynarodowe lacza.

juz niech Ciebie glowa o to nie boli. Ja zostana zryczaltowane oplaty
z providerami to ci juz sie postaraja o to, zeby lacza zostaly
rozbudowane.

>Alez kto mowi ze naraziles?

Pan RZECZNIK

>Piekno TPSA polega na tym, ze ciagle laczysz sie przez ich centrale i
>wplacasz te same pieniadze :-)

przy callback-u nie.

>No chyba ze nie, wtedy gratuluje polozenia.

jw. przynajmiej jesli chodzi o pieniadze.

>Ja bredze? Pomysl jaki bedzie transfer zagraniczny, jak przybedzie w
>kraju 10 razy wiecej modemow. Ryczalt wymaga inwestycji.

pisalem cos o providerach ale troche wyzej.

>Akurat nie place, place za telefon. Poradz mi madry czlowieku jak mam
>przestac placic ...

nastepnych chetny zeby dzwonic za darmo ???

>Osobiscie ciekaw jestem ISDN w USA - ile to obecnie kosztuje, bo to
>dzialka gdzie decydowala oplacalnosc a nie sad. Ale teraz chyba tez
>sad decyduje ...

przy 1cent/minute to i tak bardziej oplacalne niz u nas te 26gr/3min i
mozna transmitowac dane od pierwszej sekundy a nie tak jak w tpsa....

>Oczywiscie - tylko nie uzasadniaj ze to sie TPSA oplaci :-)

jakby mieli nowoczesna infrastrukture na ktorej budowanie mieli juz
dosyc czasu to by sie nadal oplacalo.

>Szkoda ze na razie robiato jakos niesmialo.
>Ja ich nie rozumiem - to bylby taki swietny wabik na klientow, a oni
>nie chca ...

ML im nie za bardzo pozwala :-(

>Dokladnie - i udostepnienie internetu non-stop, podciagniecie drutow,
>jeszcze wybudowanie centrali za 200zl miesiecznie .... trudno bedzie.

za to oplaca sie na niecale 100zl/mies bo tyle wynosi przecietna...

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl

<reklama>
Telekomunikacja Polska S.A.
laczy nas coraz mniej,
teraz juz 7200bps po
promocyjnie podwyzszonej od 1go stycznia cenie !!!
</reklama>