Re: Bez komentarza...

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.com)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 01:19:05 MET

>Jesli potrafisz podac jakis fakt popierajacy teze ze daloby sie taniej
>telefonowac, to moze mnie przekonasz ze po doliczeniu oplat dla
>providera przecietnemu uzytkownikowi wyjdzie taniej niz obecny
>"darmowy" dostep :-)

Rozumiem, ze chodzi Ci o telefonowanie w celu uzyskania polaczenia z netem.
No wiec jak chciales to podam Ci przyklad. Oczywiscie przy pewnym malo
istotnym zalozeniu.
Otoz kupuje karte 30 dni firmy Multinet na usluge callback. Place za nia 300
zl z vat. Impuls kosztuje mnie 2 grosze, a w tpsa 22 grosze, czyli 11
krotnie mniej.
Nie bede tu bral pod uwage impulsu inicjujacego (22 grosze), gdyz jest to
wielkosc malo istotna. Wielokrotnie na jednym impulsie inicjujacym udalo mi
sie byc na necie po 30 godzin. Niestety usluga troche szwankuje i zdarza sie
ze system nie oddzwania. Jednak, nie w tym problem.
Problemem jest wlasnie ta znaczna roznica w cenie impuslu miedzy Multinetem
a TPSA. Sa tu wyrazne roznice, ktore TPSA jako monopolista wykorzystuje.
Dlatego wiec, obnizka oplaty za polaczenia 02xxx.. jest mozliwa.
pat