Re: Bez komentarza...

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 17:46:56 MET

On Thu, 31 Dec 1998 00:19:05 GMT, rudy102 wrote:

>Rozumiem, ze chodzi Ci o telefonowanie w celu uzyskania polaczenia z netem.
>No wiec jak chciales to podam Ci przyklad. Oczywiscie przy pewnym malo
>istotnym zalozeniu.
>Otoz kupuje karte 30 dni firmy Multinet na usluge callback.

To wcale nie jest takie malo istotne zalozenie. Powiedzmy ze Multinet
troche wykorzystuje szczegolne uklady pomiedzy operatorami.
Jak na razie to niezbyt moge uzyskac tansze impulsy, bo
"duzo dzwonie". Owszem - paru operatorow stosuje rozne taryfy, ale
roznica jest symboliczna - w Netii bylo 1gr mniej :-)
Multinetowi jakos sie udaje taniej.

>Place za nia 300 zl z vat.

I tu jest problem nr 2. Ja nie wydaje az 300 zl miesiecznie.
I chyba nie o taki ryczalt wielu osobom chodzi :-)

Nawiasem mowiac - 300zl w TPSA oznacza jakies 2.5h codziennie.
Do prywatnego uzytku powinno wystarczyc.

J.