Re: Bez komentarza...

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 02:12:46 MET

On 28 Dec 1998 20:23:24 GMT, Tomasz Kłoczko wrote:
>In pl.listserv.polip J.F. <jfox_at_friko6.onet.pl> wrote:
>:> Malo tego, czesc tpsa odpowiedzialna za dostarczanie Internetu rowniez
>:>przez numery dostepowe powinna byc oddzielona od tpsa i powinna sie
>:>rozliczac z nia na tych samych zasadach co inni provierzy co zapewne
>:>by uzdrowilo ta sytuacje.
>
>: uzdrowilo od strony rynkowo-prawnej. Dla przecietnego internauty
>: byloby pewnie drozej.
>
>Będę upierdliwy. Na jakiej podstawie tak sądzisz ?
>Możwsz choć kilka faktów powierajścych tą tezę ?

O tak - TPSA/inny operator ciagle by chcialo 23gr/impuls.
Provider tez musialby cos zarobic.

Jesli potrafisz podac jakis fakt popierajacy teze ze daloby sie taniej
telefonowac, to moze mnie przekonasz ze po doliczeniu oplat dla
providera przecietnemu uzytkownikowi wyjdzie taniej niz obecny
"darmowy" dostep :-)

>Patrząc na przykądy z za Wielkiej Wody gdzie konkurecja to to coś czym
>przeciętny ISP musi zagryzać przy śniadaniu wygląda to jakby nie patrzeć
>diametralnie inaczej.

Bo tam ceny telefonow ustanawia stanowa komisja d/s cen uslug
publicznych i pilnuje zeby operator za duzo nie zarobil :-)

J.