Re: Nieuczciwa konkurencja?

Autor: Michal Jaskolski (Michal_at_A1.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 20:09:51 MET

Marek Baczek napisał:

>Ostatnio natknalem sie na dwa przypadki (chyba?) nieuczciwej
>konkurencji.
>
>Przypadek pierwszy (cytuje czesc listu przekazanego mi od klienta):
>***********
>Jestem w stanie zaoferowac Waszej firmie , jezeli oczywiscie
>zostaniecie naszym sponsorem, wszystkie uslugi jakie macie
> Panstwo zapewnione u waszego providera , za 50% ceny
> niezaleznie od tego ile placicie za nie u waszego terazniejszego providera.
>[...]

Art. 12. 1. [...]
2. Czynem nieuczciwej konkurencji jest także nakłanianie klientów
przedsiębiorcy lub innych osób do rozwiązania z nim umowy albo niewykonania
lub nienależytego wykonania umowy, w celu przysporzenia korzyści sobie lub
osobom trzecim albo szkodzenia przedsiębiorcy.
3. Przepisów ust. 1 i 2 nie stosuje się do, podejmowanych przez związki
zawodowe, działań zgodnych z przepisami o rozwiązywaniu sporów zbiorowych.

Źródło: http://prawo.fnet.pl/ust/prinne/001/index2.html.

Michał Jaskólski

--
SWL Media - http://www.swlmedia.pl/ - tel. 0-501 011-785
Internet: serwisy WWW / reklama i promocja on-line / konsulting