Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Jan Rychter (jwr_at_rgstudio.com.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 21:56:04 MET

Pisał Konrad kiedyś (teraz zauważyłem, to odpowiem):

W przypadku niektórych sieci to jednak polityka, bo np. ruch AS8664
(193.219.28.0/24), będącego jak najbardziej na BGP, został swego czasu
celowo wycięty przez NASK na łączu NASK-TPSA. Pozostało więc "bgp
inaczej" zwane też przez niektórych "statycznym BGP".

--J.