Re: Pomoc w rejestracji top-domen .shop, .firm, .arts, .web

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_put.poznan.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 17:52:18 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> Alternatywny DNS (AlterNIC, eDNS, name.space itp.) to jedna sprawa, a domeny,
> ktore podales w subject'cie to inna sprawa. Te domeny stanowia *oficjalna*

    Byly propozycja, ktora przez dlugi czas lekcewazono. Pojawaly se rowniez
    propozycje-mutacje: 256 nowych domen (proponowano tylko 7 nowych)
   czy 4096. Wszystko to stalo sie niejako bezprzedmiotowe po tym jak okazalo
   sie, ze chodzi o skrocenia zycia IANA co sie faktycznie dokonalo 30.09.1998.

> propozycje IAHC/CORE/IANA rozszerzenia obecnie istniejacego zestawu domen top-
> level i beda dostepne w normalnym DNS-ie, tym samym co dotychczas, gdy tylko
> wyjasni sie sprawa kto wlasciwie dalej bedzie administrowal domenami top-
> level (czytaj: gdy formalnie przejmie te obowiazki ICANN) i zostanie podjeta
> (mam nadzieje...) decyzja o ich wprowadzeniu.

   Ejze, Jarku! Czyzbys nie dostawal "press release" od p. Esther Dyson
(niezorientowanym
   podpowiem, ze p. Dyson zostala tymczasowa szefowa ICANN)?
   Przeciez wlasnie ICANN ma powolac Komitety majace zajac sie sprawami IP, DNS
   i innymi. Pytanie jakie stawiasz jest jednak zasadne bo po naglym odejsciu
animatora
   IANA Johna Postel'a wlasciwie nie wiadomo, kto bedzie na tyle kompetentny
   aby ogarnac caly ten balagan no i dzielnie stawac przeciw zakusom US
Government.

Tomasz Kokowski