Re: Pomoc w rejestracji top-domen .shop, .firm, .arts, .web

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 20:29:38 MET

gdy tylko
Chyba sie to nie ma wyjasnic, ale trzeba zlozyc podanie o zarzadzanie
TLD, wpisowe bezzwrotne to o ile pamietam ma byc 1.000 $ .
Moze ktos z listy startuje ?
. Pytanie jakie stawiasz jest jednak zasadne bo po naglym odejsciu
> animatora
> IANA Johna Postel'a wlasciwie nie wiadomo, kto bedzie na tyle kompetentny
> aby ogarnac caly ten balagan no i dzielnie stawac przeciw zakusom US
> Government.
O ile czytalem co pisal jeden z uczestnikow konferencji w Pradze, to
US gov chce wszystkie swoje udzialy do inetu scedowac na prywatne firmy,
oficjalnych rejestratorow. Biznez rejestracji domen jest warty 300 -400
mln dolarow rocznie.
Jack

> Tomasz Kokowski

Ale mozna sobie jak dotychczas rejestrowac TLD w alternicu.
Stad moje pytanie o integracje DNS z aDNS pozostaje bez odpowiedzi.
Niech tam nowy DNS ma i 1000 TLDs, ale czemu aDNS nie ma byc widziany w
DNS ?