Re: Pomoc w rejestracji top-domen .shop, .firm, .arts, .web

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 20:35:46 MET

Dnia 30 Nov 98 o godz. 20:18, Tomasz Kokowski napisal(a):

> Ejze, Jarku! Czyzbys nie dostawal "press release" od p. Esther Dyson
> (niezorientowanym
> podpowiem, ze p. Dyson zostala tymczasowa szefowa ICANN)?
Owszem, dostaje. Dostalem nawet calkiem mily prywatny list z odpowiedziami na
kilka moich pytan, ktore jej zadalem po wyborze.

> Przeciez wlasnie ICANN ma powolac Komitety majace zajac sie sprawami IP, DNS
> i innymi.
Mysle, ze wroca do tej propozycji, prawdopodobnie wlaczajac ja jako jeden z
elementow przyszlego ksztaltu rejestracji domen. To tylko moje spekulacje,
nie podparte niczym, ale ZTCW, CORE i skupione wokol niego firmy juz troche
kasy w to zainwestowaly... No i w koncu sam Postel przeciez popieral te
propozycje...

No wlasnie. Pozywiom, uwidim...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa