Re: baza spamerow

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 22:34:25 MET

Tomasz Kłoczko wrote:
>Czego ?
>Tego że od czasu do czasu muszę coś włożyć do pyska i w związku z tym muszę
>sprzedawać swoje usugi ? :)
>Jest kilka hostów i na każdym z nich jest dość sporo domen wirtualnych, a ja
>się tym poprostu zarobkowo zajmuję :>
>Czy to takie dziwne i podejrzane ? :)

ok, przepraszam :) już myślałem, że przewodzisz Mafii Adminów ;)

>Mnie na razie denerwuje spam i nie zamierzam się już przejmować tym, że przy
>okazji nie dostanę może kilku lisyów na rok, które może i warto żebym
>otrzymał.

OK, ale mam jedną prośbę - jak ktoś ci przyśle list w *.doc, załącznik
w html'u oraz 2 JPGi to napisz najpierw do roota, a dopiero potem wywalaj
całą domenę... co prawda za głupotę powinno się płacić, ale zawsze istnieje
możliwość fakemaila