Re: baza spamerow

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 06:54:36 MET

Jacek Popławski <jpopl_at_kki.net.pl> wrote:
[..]
: mógłbyś wyjaśnić o co chodziło z tymi 'kilkuset domenami' ? do tej pory
: myślałem, że to co robisz robisz tylko na swoim własnym serverze... teraz
: zaczynam się naprawdę obawiać...

Czego ?
Tego że od czasu do czasu muszę coś włożyć do pyska i w związku z tym muszę
sprzedawać swoje usugi ? :)
Jest kilka hostów i na każdym z nich jest dość sporo domen wirtualnych, a ja
się tym poprostu zarobkowo zajmuję :>
Czy to takie dziwne i podejrzane ? :)

Co do wmanipulowywania się to opisywałem postępowanie w przypadku
"akademickim". Z pocztą elektroniczną jest tak samo jak z telefonami.
Po za tym obserwując kilkadziesiąt czy ponad setkę domen łatwo jest odróżnić
bombing (na mnie w celu wmanipulowania) od spamingu.
Wszystko jest w porządku dopóty dopóki nie zaczyna Cie to w kiblu zaskakiwać
:> (komórkę nosiłem tylko dwa miesiące do momentu kiedy mnie nie zastała w
kiblu, a potem stwierdziłem, że to jest owszem wygodne ale nie dla mnie tylko
dla dzwoniacych do mnie bo zawsze mogli mnie złapać :>

Potem już co raz mniej zastanawiasz się nad tym czy jakiś kierunek
informacji przychodzących odciąć czy nie o ile co raz rzadziej masz kilka
godzin wyłącznie dla siebie, swoich myśli czy innych potrzebnych/przyjemnych
rzeczy.

Widząc ludzi, którzy przyjmują listy tylko z konkretnych adresów domyślam
się, że u nich nastąpiło przekroczenie pewne granic powyżej których takie
sirodki są jedynymi umożliwiającymi zachowanie zdrowia na w miarę rozsądnym
poziomie.
Mnie na razie denerwuje spam i nie zamierzam się już przejmować tym, że przy
okazji nie dostanę może kilku lisyów na rok, które może i warto żebym
otrzymał.

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*