Re: baza spamerow

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 15:24:08 MET

Jacek Popławski <jpopl_at_kki.net.pl> wrote:
[..]
:>Mnie na razie denerwuje spam i nie zamierzam się już przejmować tym, że przy
:>okazji nie dostanę może kilku lisyów na rok, które może i warto żebym
:>otrzymał.

: OK, ale mam jedną prośbę - jak ktoś ci przyśle list w *.doc, załącznik
: w html'u oraz 2 JPGi to napisz najpierw do roota, a dopiero potem wywalaj
: całą domenę... co prawda za głupotę powinno się płacić, ale zawsze istnieje
: możliwość fakemaila

Nie ma sprawy. Masz to jak w banku :)

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*