Fuzja gajowego Maruchy Re: Zapraszam do fuzji (off-topic)

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 22:44:29 MET

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Pytalem sie o najwazniejsze w malzenstwie cechy, dziecko drogie. Wiek,
> uroda i wzrost... to wszystko z wiekiem rdzewieje...
>
> Jaroslaw Zielinski
A milosc ;-) , tez rdzewieje.
A jak rdzewieje wzrost >? ( garbactwo ?)
Wiek - rdzewieje z wiekiem ?

Piekna poezja, ktora laskocze moja duszyczke.

Najlepiej o fuzjach powiedzial jeden z analitykow gieldowych, ze fuzja
to oznacza slabosc a nie sile.
Slabi sa obaj partnerzy aby przetrwac oddzielnie.
Laczac sie moga zwolnic po 30% personelu, zlikwidowac po 30% biur,
telefonow, i na tym ma polegac m.in./ fuzja Exxonu.

Fuzja to mniejsze koszty na kryzysowe czasy.
Jack
BTW ,
mam nadal szukac kandydatki do slubu ?
mam cicha nadzieje, ze jak cie wydamy, to nie bedziesz juz odpisywal na
moje posty , bo ci baba nie da ;-)