Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 12:16:49 MET

"Andrzej Maciek S." <askrz_at_nask.pl> writes:

> Co do statystyk, to _widzimy_ co sie dzieje i _powtarzam_, pracujemy
> nad tym... Takie gadki jak tu ktos napisal ("X/5", "10*X" itp.)
> sklaniaja mnie do wniosku, ze nie warto sie wlaczac na polipa i
> oczekiwac tu powaznych dyskusji. (przepraszam, bez sensu sie
> wkurzylem, ale w NASK o dzialaniu sieci Internet to mimo wszystko co
> nieco wiemy i milo bylo poczytac - no dobra nie bede konczyl ;).

Wybacz, ale znowu przejawiasz zarozumialstwo i zadufanie. "My wiemy
lepiej i kropka". Powaznych dyskusji niestety nie mozna oczekiwac
glownie z waszej strony.

Ja sie staram dyskutowac powaznie. Ty nie.

Powtarzam jeszcze raz: ostatnia zmiana przeprowadzona przez was
spowodowala POGORSZENIE lacznosci klientow akademickich ze swiatem.
Takie sa obserwacje, i z faktami sie nie dyskutuje. Zamiast obrazac
rozmowcow, lepiej zastanowcie sie, dlaczego tak sie stalo i jak temu
zaradzic.

  MJ

PS. Dlaczego wczoraj przez przeszlo 3 godziny nie bylo lacznosci w
ogole i nie raczyl pojawic sie zaden ticket?