Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Jan Rychter (jwr_at_rgstudio.com.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 12:01:54 MET

 Waldemar> Witay All! pomyślałem że jeśli nask ma lącze 150 Mbps do
 Waldemar> Sztokholmu , to czemu go nie wykorzystać zamiast się męczyć
 Waldemar> przez TPSA. Czy nie wie ktoś gdzie pogrzebać w ustawieniach
 Waldemar> dial-up , proxy, czy coś tego typu żeby w świat wychodzić
 Waldemar> przez łącza nasku. (jaki adres ustawić żeby się routowało
 Waldemar> przez nask)

Nie jest prawdą, że NASK ma łącze IP o przepustowości 150Mbps do
Sztokholmu. Skąd takie informacje ?

pozdrawiam,

--
Jan Rychter                                               RG Studio
Doradztwo Linux/UNIX, mikroserwery Cobalt Qube,    Limanowskiego 23