Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Jan Rychter (jwr_at_rgstudio.com.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 19:57:07 MET

 Maciek> Michal Jankowski wrote:
> [...]

 Maciek> Wlasnie to wynika. Janek Rychter i Rafal Maszkowski twierdzili,
 Maciek> ze takiego lacza nie ma.

Absolutnie nie, nigdy tak nie twierdziłem. Sugerowałem natomiast, że
prędkość najszybszego kawałka łącza i to tylko w pewnej warstwie (ATM),
nijak się ma do tego co klienci z tego mogą wykorzystać. Zwracałem przy
tym szczególną uwagę na klientów akademickich.

To, że switch ATM w ICM jest połączony ze switchem ATM sieci WARMAN
łączem SDH OC-3 o przepustowości 155Mb/s nie znaczy wcale że SunSITE ma
łącze 155Mb/s do sieci NASK, bo to wspaniałe łącze jest przycięte do
8Mbps.

pozdrawiam,

--
Jan Rychter                                               RG Studio
Doradztwo Linux/UNIX, mikroserwery Cobalt Qube,    Limanowskiego 23