Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Maciej Lopacinski (mlopaci_at_gazeta.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 18:43:39 MET

Szymon Sokol wrote:

> Przerzuciłeś się z administrowania na dziennikarstwo, czy jak?

Nie, az tak zle to ze mna nie jest.

> Bo do tego, że dziennikarze nie rozumieją, co czytają, i nie wiedzą,
> o czym piszą, to przywykłem... [przepraszam za zgryźliwość, ale:
> ping -s Stockholm-DGIX.sunet.se 1000 100
> ----194.68.128.19 PING Statistics----
> 100 packets transmitted, 64 packets received, 36% packet loss
> round-trip (ms) min/avg/max = 176/443/933
> nie nastraja człowieka optymistycznie.]

Z mojego punktu widzenia jest troche lepiej

----194.68.128.19 PING Statistics----
100 packets transmitted, 84 packets received, 16% packet loss
round-trip (ms) min/avg/max = 84/217/434

ale, gdybym mial takie straty pakietow w mojej sieci to powinienem sie zwolnic.

--
                                 Maciej Lopacinski
                                 Agora SA