Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 17:25:59 MET

Maciej Lopacinski <mlopaci_at_gazeta.pl> wrote:
: Michal Jankowski wrote:

:> I dalej nic z tego nie wynika.
:>
:> O ile ja to wszystko rozumiem, NASK ma w tej chwili jedno lacze do
:> Sztokholmu, potencjalnie, na pewnym kawalku, 155 Mb.
:>

: Wlasnie to wynika. Janek Rychter i Rafal Maszkowski twierdzili, ze takiego lacza nie
: ma.

Cytuję za Jankiem Rychterem:
: Nie jest prawdą, że NASK ma łącze IP o przepustowości 150Mbps
                                    ^^
: do Sztokholmu. Skąd takie informacje ?

Przerzuciłeś się z administrowania na dziennikarstwo, czy jak?
Bo do tego, że dziennikarze nie rozumieją, co czytają, i nie wiedzą,
o czym piszą, to przywykłem... [przepraszam za zgryźliwość, ale:
ping -s Stockholm-DGIX.sunet.se 1000 100
----194.68.128.19 PING Statistics----
100 packets transmitted, 64 packets received, 36% packet loss
round-trip (ms) min/avg/max = 176/443/933
nie nastraja człowieka optymistycznie.]

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej