Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Maciej Lopacinski (mlopaci_at_gazeta.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 17:46:25 MET

Szymon Sokol wrote:

> Wiem jak jest, ale powtórzę jeszcze raz. W tym łączu 155Mb/s tylko
> niewielka część przepustowości jest wykorzystywana na Internet. A Ty
> włączyłeś się tak, jakbyś chciał powiedzieć, że poprzednie zdanie
> jest fałszywe - i nijak tego nie uzasadniłeś.

Nie pisalem o sposobie jego podzialu na PVC, ale o fakcie istnienia takiego lacza.
To ze jest ono uzywane rowniez do innych celow mozna wywnioskowac z cennika NASKu
http://www.nask.pl/cennik_2_2.html#2_2.

"Postanowienia ogólne

   Usługa polega na udostępnieniu kanału w łączu zagranicznym od GIX NASK w
Warszawie do portu tranzytowego dla IP w Sztokholmie zapewniony jest dalszy tranzyt
łączami naziemnymi do USA i innych krajów świata.

    1.Ruch IP bez ograniczenia dla ruchu tylko akademickiego jest tranzytowany przez
port operatora publicznego.
    2.Ruch IP tylko akademicki jest tranzytowany przez port przyłączeniowy NORDUNET
i dalej do USA i na świat łączami w zasadzie przeznaczonymi do transferu ruchu
akademickiego.
"

--
--