Re: Alternatywny DNS pytanie

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 22:00:25 MET

> Heheheh... oczywiscie, ze sam znalazles,

Nie rozumiem problemu. W trakcie pisaniu postow, jednoczesnie mam
wlaczone 5 wyszukiwarek i gdy nie znalazlem to napisalem, w miedzyczasie
znajdowalem wiele zrodel i doszedlem z aDNS do eDNS i do .pol
W miedzyczasie juz nadeszla odpowiedz z eDNS.

Gdy sam cos szukam, to szukam przez verity topics, ale nie mam topikow
do DNS, zatem skojarzenia sam robie sam.

a tylko chciales sprawdzic czy ta
> reszta glupoli tez je znajdzie czy nie... hehehe ROTFL PLONK etc.

Przeciez nikt nie szukal. Ktos napisal o aDNS i sie zapytalem.
Czemu chcesz znowu kogos obrazic ?