Re: Alternatywne sposoby szukania alternatywnego DNS

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 09:43:39 MET

> Jak uzywasz topikow do publicznego szukania po Internecie? Mozesz opisac
> nam ta technike?
Topiki dzialaja off-line u mnie. Przenosze je do wyszukiwarki przez
copy.
> Jaroslaw Zielinski
 Oznacza to, ze
> dosc trudno uwierzyc, ze jednoczesnie czegokolwiek czukales,

Po co masz wierzyc. Jest taka instytucja, ktora z pewnoscia lepiej
wykorzysta twoje talenty sledcze. Rozumiem, ze chcesz zainstalowac
kamery, ktore beda sledzic co kto robi przy inecie i beda to
dokumentowaly.
Data,Godzina,z kim , o czym, zrodla ...

Czy twoj post dotyczy alternatywnego DNS bo inaczej to spam.