Re: baza spamerow

Autor: Pawel Wojciechowski (pawoj_at_home.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 02:52:50 MET

>To zalezy jaki spam.. ten pochodzacy z zachodu rzeczywiscie idzie zazwyczaj
>z fake... w Polsce tez zaczynaja sie pojawiac takie zjawiska... Sporo jest
>jednak firm ktore wysylaja to z prawdziwych adresow, podajac w lisce
>prawdziwe adresy WWW i telefony... bo wysylaja tam normalne oferty handlowe
>pod adresy email wziete z lapanki...

Dla mnie takie posty nie są plagą i zwykle nie mam nic przeciwko temu,
aby otrzymać ofertę handlową od jakiejś firmy, która podpisuje się prawdziwą
nazwą i prawdziwym adresem. Zawsze można ich poprosić o nie spamowanie
skrzynki, gdyż ich oferta mnie nie interesuje. Spamem nie pożadanym
i stanowiącym plagę są właśnie te wysyłane z fake adresów, których
treść to np. łańcuszki szczęścia czy informacje o porno site'ach.

  Pawel Wojciechowski pawoj_at_home.pl
  ICQ: 15202017 * http://pawoj.home.pl/