Re: baza spamerow

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 21:07:03 MET

Pawel Wojciechowski wrote:

> Dla mnie takie posty nie są plagą i zwykle nie mam nic przeciwko temu,
> aby otrzymać ofertę handlową od jakiejś firmy, która podpisuje się prawdziwą
> nazwą i prawdziwym adresem. Zawsze można ich poprosić o nie spamowanie
> skrzynki, gdyż ich oferta mnie nie interesuje.

szczeze ? jesli w tego typu liscie czytam ze "jesli cie nie interesuje
nasza oferta, nie czytaj dalej i skasuj ten list. jesli tak, odpisz na
...".
lecz jesli wolami pisze "wyslij pod adres .... remove lub wypiszsie by
nie otrzymywac...", to szukam admina i prosto z mostu ochrzaniam.
bo tego typu wsadzanie do pudla jest conajmniej upokarzajace.

> Spamem nie pożadanym
> i stanowiącym plagę są właśnie te wysyłane z fake adresów, których
> treść to np. łańcuszki szczęścia czy informacje o porno site'ach.

dokladnie tak. to straszna plaga. ciekawostka..... takie listy
zwykle nie maja pola TO: .... , lub pole TO: jest adresowane
na friend , girl , hot lub jeszcze inne smieci.