Re: Alternatywny DNS pytanie

Autor: Maciek Sonik (maciek_at_sonik.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 17:54:20 MET

Darius Jack napisał(a) w wiadomości: <3656641B.3F16_at_usa.net>...
>Dziwne tez, ze tak wprawiona osoba w dochodzeniu do zrodel przez siec
>Oczywiscie, ze znalazlem, i je mam , tyle ze chcialem sie zapytac, moze
>sa juz uzytkownicy domen .firm, .arts, . ...

Hehehe... oto co znalazlem w innym watku:
Darius Jack napisal:
"Szukalem informacji nt. aDNS, ale niestety nie dotarlem do zrodel.
Czy ktos moze podac choc jeden adres www do ich serwera , lub moze ktos
korzysta z aDNS i podzieli sie uwagami.
Jack"

Heheheh... oczywiscie, ze sam znalazles, a tylko chciales sprawdzic czy ta
reszta glupoli tez je znajdzie czy nie... hehehe ROTFL PLONK etc.

Pozdrowienia
Maciek Sonik sonik_at_sonik.pl
-----
30lat SONIK & SONIK | http://sonik.pl | poczta_at_sonik.pl