Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 15:21:19 MET

Maciej Lopacinski <mlopaci_at_gazeta.pl> writes:

> Szymon Sokol wrote:No i co z tego traceroute ma wynikać? Że NASK ma łączność ze
> Stanami

> Maja sie. Sieci akademickie sa inaczej routowane przez TELIE/NORDUNET.
> Z sieci komercyjnej przechodzisz przez NASK (AS8308), TELIE (AS3301), AS1833
> i trafiasz do MAEEAST. Jak jest z Cyfronetu mozesz sobie porownac.

I dalej nic z tego nie wynika.

O ile ja to wszystko rozumiem, NASK ma w tej chwili jedno lacze do
Sztokholmu, potencjalnie, na pewnym kawalku, 155 Mb.

W Sztokholmie to sie rozdwaja, na lacze do Nordu.net, kablem
koncentrycznym, wiec pewnie jakies max. 3-4 mB, oraz na lacze do
Telia.net, czort wie, o jakiej przepustowosci, ale na pewno przeciez
nie 155 Mb dla ruchu z Polski na calej trasie przebiegu... Zreszta,
200 ms to nie jest odpowiedz na nie-obciazonym laczu...

To, ze masz lepiej, niz inni, to jeszcze nie znaczy, ze masz 155 Mb...

  MJ