Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Krzysztof Gmyr (krzysztof_at_gmyr.priv.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 20:35:47 MET

W liscie Lukasz Trabinski wystukal(a)...
> Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl> wrote:
> [ciach]

> To ja mam pewną kwestię, ale nie wiem czy można? ;)
> Ja nie bedę wnikał czy jest to kłamstwo czy nie, wiem, że gdy byłem w
> zeszłym roku w _Szwecji_ - łączyłem się bez problemów z polskimi stronami,
> demonstrowałem także pewnej znajomej możliwość słuchania polskiego radia
> przez internet, przeczytałem pocztę na swoim koncie (telnet) - wszystko
> odbywało się w godzinach "największego" ruchu w sieci...

Widaocznie firma "Seonet" ma serwery podpiete modemem 9.600 i dlatego
maja takie problemy.

A swoja droga jestem ciekaw, czy zmienia tresc reklamy, czy ten beda
mieli wszystkich gleboko w.... do czasu az ktos im proces wytoczy.

--
** PROMPT **    -- Studio  projektowe