Re: Anonim

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 20:10:22 MET

"Jacek Popławski" wrote:
> [...]
> ale mnie nie obchodzi po co _inni_ to robią
> ja wiem, dlaczego _ja_ chcę tak robić
> poglądy które głoszę w Internecie są moimi prywatnymi poglądami
> i nie chcę abym był potem - gdzieś, kiedyś za nie prześladowany ;)
> prosty przykład - wyobraź sobie, że za 5-10 lat ks.Rydzyk zdobędzie
> jakiś wyraźniejszy od obecnego wpływ na władzę - a potem jego 'agenci'
> przejrzą sobie deja-news... i nie myśl czy akurat to jest prawdopodobne - fakt
> faktem, że mniej więcej taka sytuacja może zaistnieć - a kiedyś będę próbował
> znależć pracę, etc...

Czyli jednym słowem przyznajesz (*), że ukrywasz się dlatego, że
dopuszczasz, że jutro zmienisz zupełnie poglądy stosownie do zmiany
kierunku wiatru? (**) Czy w takim razie dziwisz się, że nikt nie z
anonimem nie dyskutuje?

Michał

(*) Użyłem drugiej osoby, ale nie traktuj tego personalnie. Na razie
doceniam fakt, że posłgujesz się własnym nazwiskiem i na dodatek bez
ogródek rozprawiasz się z agenturą ks. Rydzyka nastającą na wolność
słowa. :-)

(**) Istnieje takie powiedzonko, że tylko idioci nie zmieniają poglądów
i ktoś mógłby mi je teraz wytknąć. Dlatego wyjaśniam, że sam dopuszczam
możliwość zmiany poglądów. Ale w razie czego uczynię to otwarcie, bo
uważam również, że tylko brakiem "cojones" można tłumaczyć zmianę
pseudonimu wraz ze zmianą poglądów.

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND