Re: Anonim

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 14:21:22 MET

Michal Mosiewicz wrote:
>I nie to jest problemem. Ale chodzi o to, po co korzysta się
>z przykrywki anonimowości. Czy możesz się nad tym chwilę zastanowić, po
>co ludzie to robią i dać kilka przykładów uszeregowanych według
>prawdopodobieństwa wystąpienia? A później przeczytaj jeszcze raz to, co
>napisałem.

ale mnie nie obchodzi po co _inni_ to robią
ja wiem, dlaczego _ja_ chcę tak robić
poglądy które głoszę w Internecie są moimi prywatnymi poglądami
i nie chcę abym był potem - gdzieś, kiedyś za nie prześladowany ;)
prosty przykład - wyobraź sobie, że za 5-10 lat ks.Rydzyk zdobędzie
jakiś wyraźniejszy od obecnego wpływ na władzę - a potem jego 'agenci'
przejrzą sobie deja-news... i nie myśl czy akurat to jest prawdopodobne - fakt
faktem, że mniej więcej taka sytuacja może zaistnieć - a kiedyś będę próbował
znależć pracę, etc...