Re: Anonim

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 15:26:37 MET

On Fri, 13 Nov 1998 21:30:44 GMT, jpopl_at_kki.net.pl (Jacek Popławski) wrote:

>i właśnie to jest nie w porządku
>oznacza to, że ludzie którzy ich oceniają zwracają uwagę na pozory

Ogólnie świat nie jest sprawiedliwy i to nie jest w porządku. Ludzie nie są
idealni i zwracają uwagę na pozory. Dlaczego Usenet miałby być idealny?

>aha - czy Stańczyk to nie Jasiek z Toronto przypadkiem?

Sugerujesz, że to nie Anonim, tylko Jan Stańczyk z Toronto ;-)?

>ale ja nie proszę o bycie członkiem grupy dyskusyjnej - tylko aby traktować
>mnie jak potencjalnego dyskutanta - a nie dzieciaka, bo nie podpisałem
>się imieniem i nazwiskiem, tylko innym ciągiem znaków

Taaa... jak zadzwoni telefon i odezwie się w nim kobiecy głos, to też nie
będę mógł tego uznać ze wystarczający dowód, że rozmawiam z kobietą? Skoro
większość dzieciaków podpisuje się pseudonimami, to musisz liczyć się z
tym, że Cię do nich zaliczą.

Pozdrowienia

Marcin Jagodzinski
(or compatible)