Re: OFF TOPIC Re: Anonim

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 21:39:57 MET

Jaroslaw Rafa wrote:
>No nie wiem... ale przypuszczam ze tego to juz chyba nie...

IMHO powinni - na tym caly progrtam ochrony swiadkow polega. ALe do tego
by to zaczeto stosowac w USA trzeba bylo naprawde kryzysu w walce z mafia...
Watpie by w Polsce ktos tak ogromne pieniadze wylozyl.

>Nie, akurat mialem z tym czlowiekiem cwiczenia i widzialem go co tydzien :-)
>I charakter pisma ten sam :-)

Rzeczywiscie intrygujace - a nie mogles go np. po prostu spytac?

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.