Re: Anonim (kwestia techniczna, bez zwiazku z watkiem)

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 04:37:12 MET

: Panie Arturze, czy nie myślaleś o nowszej wersji swojego automatu
: do pisania na News tak by zamieszczaţ miţy nagţówek z podaniem czyje
: sţowa cytujesz?
Drogi Panie Andrzeju, prosze zwrocic uwage, ze moje posty zawieraja
odnosniki jedynie do cytowanych, z reguly jednego, a gdy jest ich wiecej,
to zaczynaja pojawiac sie w tresci informacje o autorach poprzedzajace
cytat, ale tylko jako wyrozniki. Zarowno w pierwszym jak i drugim przypadku
autora/ow mozna jednoznacznie okreslic.
Moim zdaniem prezentowana opinia jest wazniejsza w dyskusji niz nazwisko
prezentujacego. Jezeli autor dojdzie do wniosku, ze to co napisal nie
odzwierciedla jego przekonan i skasuje swoja wypowiedz, to tym bardziej
nie powinien przeszkadzac mu brak kopi pola "from" postu, ktorego
identyfikator znajduje sie w polu "references" mojej wypowiedzi.