Re: 60 x razy drozszy Inet w Polsce niz w Stanach bylo Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 10:07:15 MET

> To bardzo interesujace, bo ja jakos nie dalem rady znalezc ISP
> tanszego niz 18.50$ za miesiac, poza tym te "darmowe" impulsy sa za
> 23.00$ + 3$ stalej oplaty - BellSouth.
Operatorow nie bede reklamowal.
W wyszukiwarce mozna wpisac 9.99 i ISP lub podobnie i wyskocza oferty.
Darmowe impulsy czy wedlug ciebie nie, sa zwiazane z konkretnym
operatorem, jak juz masz linie to oplaty ektra za telefon to np.
1 impuls/24 godziny + ISP /miesiac.
Niektorzy operatorzy wprowadzaja taryfikacje za extra transfer lub extra
czas polaczenia, ale mozna wybrac takiego, ktory tego jeszcze nie ma.
Jack

Poza tym sa ustalone normalnie