Re: Anonim

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 01:34:20 MET

Jacek Popławski wrote:

>i właśnie to jest nie w porządku
>oznacza to, że ludzie którzy ich oceniają zwracają uwagę na pozory

Może nie pozory ale "objawy".

>a większość użytkowników komputerów używa Windows.. o muchach już nie powiem...
>I CO Z TEGO???

Nie wiedziałem że większość powszechnie szanowanych ludzi używa Windows?
I że muchy jedzące g* są powszechnie szanowane.. No WŁAŚNIE - CO Z TEGO?

>Leo podaje swoje prawdziwe dane, więc trafiłeś kulą w płot, reszty nie wiem...
Skąd wiesz? Przecież pisałeś że to nie jest wystarczające co luzie podają
w polu From: - widziałeś jego prawo jazdy?

>hmmmmm.. odpowiedz na jedno pytanie - czy do każdego systemu da się włamać?
Tak.

>zmierzam do tego - czy jeżeli ktoś już się włamie to jest to wina jego
>czy twoja.. :-) a jak się nie da - to czym się martwić?

Przyznam że nie nadążam za rozumowaniem -)

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.