Re: Anonim

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 01:23:21 MET

Michal Mosiewicz wrote:

>Jak to nic?! Jako Józef Nowak pisałbyś ciągle bzdety, rozpoczynał flame
>wars, używał wulgaryzmów, puszczał spamy itp. A tak musisz się starać,
>piszesz na temat, pomyślisz zastanowisz się, czasem klepniesz "Delete".
>A wszystko przez tą głupią irracjonalną wiarę, że kiedyś spotkasz kiedyś
>kogoś, kto Cię czytał w usenecie i będziesz mógł się normalnie
>przedstawić.

DOKŁADNIE. I ta wiara WCALE nie jest irracjonalna. Kilka(naście,dziesiąt) razy
to przeżyłem że osoby poznane w sieci poznałem osobiście, w tym kilku
dobrych przyjaciół. I nigdy nie musiałem się czerwienić na okrzyk "aa, znam
Cie przecież z sieci.."

Natomiast nie wyobrażam sobie żebym np. nadmienił "a wiesz, ja też
pisuję w sieci pod ksywą xxx". A na to "ahaa". Albo "uuuu".-)

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.