Re: Anonim

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 23:43:52 MET

On Wed, 11 Nov 1998 18:42:43 GMT, jpopl_at_kki.net.pl (Jacek Popławski) wrote:

> Co jest złego w podpisywaniu się pseudonimem w Usenecie? W żaden sposób
>nie mogę tego zrozumieć. Przecież nazwisko to tylko ciąg znaków - taki sam
>jak ksywka. Czy po to, aby wyrazić swoją opinię trzeba udowodnić kim
>się jest? W takim razie w sygnaturce powinno się podawać też numer
>telefonu i adres...

Jeżeli nazwisko to taki sam ciąg znaków jak ksywka, to nie mam nic
przeciwko.

> Dlaczego tylu ludziom nie podoba się anonimowość? Co jest w niej złego?

U mnie to po prostu kwestia gustu. I odpowiedzialności za to co się pisze.
Zresztą te anonimy są mylące. Weź taką Babę Nagą... spodziewałbyś się, no
wiesz czego. A tam w środku... Konik Bujany :-)

Marcin Jagodzinski
(or compatible)