Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_galera.icm.edu.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 23:39:15 MET

In article <19981113092006.A1666_at_reptile.eu.org>, Robert Richard George
'reptile' Wal wrote:
>On 98.11.12 Leszek A. Szczepanowski pressed the following keys:
>Hmm... Policzmy: jak ktoś lubi sobie poircować od czasu do czasu, coś
>obejrzeć na WWW, ściągnąć niusy itp, to niech mu wychodzi te 2 godziny
>dziennie. To chyba nie jest dużo? 2*30*3.80=228zl[*]. Moim zdaniem jest to
>dość dużo i patrząc na przykłady telefonizacji w krajach takich jak USA
>wiem, że to można obniżyć spokojnie o rząd wielkości.
>[*] ceny nie zawierają podatku VAT 22%.

A dlaczego bez VAT? Wiekszosc uzytkownikow to nie sa firmy, ktore moga cos
zrobic z tym VATem. Godzina kosztuje 19*1.22*60/3 zł = 4.64 zł.

>PS. Nie wiem, jak długo obowiązuje wymieniana przeze mnie promocja Netii, a
>w szczególności, czy jeszcze jest aktualna. RZM, Mrok? Może mnie któryś z
>was wspomóc informacjami?

Do konca roku. Co potem chyba nikt nie wie, ale pewnie juz nie. W Toruniu nadal
duopol.

R.