Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 09:20:06 MET

On 98.11.12 Leszek A. Szczepanowski pressed the following keys:

> 3,80 za godzinę to drogo??

Hmm... Policzmy: jak ktoś lubi sobie poircować od czasu do czasu, coś
obejrzeć na WWW, ściągnąć niusy itp, to niech mu wychodzi te 2 godziny
dziennie. To chyba nie jest dużo? 2*30*3.80=228zl[*]. Moim zdaniem jest to
dość dużo i patrząc na przykłady telefonizacji w krajach takich jak USA
wiem, że to można obniżyć spokojnie o rząd wielkości.

Teraz popatrz na to od innej strony. Jeślibyś chciał zrealizować przy
użyciu dial-upa łącze stałe o przepustowości takiej, jak pozwala Ci linia,
to wyszłoby 24*30*3.8=2736zł[*]. Nie uważasz, że jest to lekko zawyżona
opłata za usługę tak marnej jakości? Porównaj to proszę z ofertą łącz
_stałych_ takich firm jak Polbox, AsterCity, czy PDi (z ich własnej
oferty). Albo nawet z ofertą łącz stałych w samej TP SA (POLPAK-T). Takie
przegięcie jest możliwe tylko dzięki pozycji monopolisty popieranej przez
państwo.

> Nie jestem abonentem Netii wiec to mnie nie dotyczy.

No, to poszukaj biura obsługi klienta Netii, albo... napisz do TP SA petycję
o podniesienie opłat w trosce o ich finanse.

Gad

PS. Nie wiem, jak długo obowiązuje wymieniana przeze mnie promocja Netii, a
w szczególności, czy jeszcze jest aktualna. RZM, Mrok? Może mnie któryś z
was wspomóc informacjami?

[*] ceny nie zawierają podatku VAT 22%.

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--