Re: 60 x razy drozszy Inet w Polsce niz w Stanach bylo Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Jerzy Puchala (jerzypuc_at_scdi.com)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 23:12:26 MET

On Thu, 12 Nov 1998, Darius Jack wrote:

> Nawet jak nie bedzie monopolu, to dla nowego klienta koszty podlaczenia
> do internetu / godz. to koszt impulsow + oplaty ew. ISP.
> I to nie ma znaczenia ze w innym miejscie Netia daje Inet darmo i darmo
> impulsy.
> Wazne jest jedynie to, ze w stanach uzytkowanie inetu przez telefon
> kosztuje od 9.99 $ do 19.99 $ za 24 godziny / dobe, 30 dni w miesiacu,
> razem z oplatami ISP + bezplatnymi impulsami.
To bardzo interesujace, bo ja jakos nie dalem rady znalezc ISP
tanszego niz 18.50$ za miesiac, poza tym te "darmowe" impulsy sa za
23.00$ + 3$ stalej oplaty - BellSouth. Poza tym sa ustalone normalnie
ograiczenia co do ilosci sciaganej informacji miesiacznie, oraz inne
mniej wazne. Do tego oczywiscie doliczamy podatek stanowy.
razem:
44.5+3.11= 47.61$

Poza tym to dalej to chyba juz poniosla fantazja.
I jest to cena jaka zaplacisz nawet jesli _tylko_ raz dziennie przez
minute sciagasz poczte.
Czyli 30 dni * 1 min * 1zl = 30zl

Inna rzecza jest to, ze tpsa jest bardzo droga, ale gloryfikowanie
Stanow nie bardzo do mnie przemawia.

> U nas jest to przez bezplatny??? 0202122 lacznie ok. 3000 zl /miesiac.
> 10 $ niech bedzie 50 zl.
> To jest 50 : 3000 lub odwrotnie 3000 : 50 = 60 razy drozej
>
> Pewnie, ze placac 500 i wiecej oplaca sie dzierzawka, ale w stanach bez
Poza tym nazwy wlasne piszemy wielka litera.

> dzierzawki jest nadal te 10 $ na miesiac dla ISP a impulsy sa bezplatne
> w ramach stanu lub taryfikowane jak u nas kiedys, jedna rozmowa - jeden
> impuls.

Pozdrawiam

| Jerzy Puchala |
| jerzypuc_at_scdi.com |